Post by frenisinange on Mar 7, 2022 18:23:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Island War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Island War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ modaa monia kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Island War 2022 version ▞▞▞
Peli on loistava, kunnes vastustajasi saavat pakkasjousimiehet. Sitten saatat yhtä hyvin tottua menettämään paljon. Ehdottomasti ylivoimaisin yksikkö, jonka vuoksi on vaikea ylläpitää kiinnostusta peliä kohtaan.
Pidän pelistä, mutta yksinpelin vaikeusasteen on oltava hieman jyrkempi ja fuusiotemppelin tulisi olla 250 tasolla eikä 400, ja toivon, että olisi olemassa tapa kohdistaa tiettyihin torneihin ja niin edelleen.
Minulla oli hauskaa pelata, kunnes se rajoitti pelaamistani. Käytän mieluummin aikaa pelaamalla peliä, jonka avulla voin pelata haluamallani tavalla.
Olen samaa mieltä siitä, että viimeaikaiset päivitykset ovat pilanneet tämän pelin. En maksa peleistä ja kestän tietyn määrän mainoksia auttaakseni etenemään maksamisen sijaan. Nyt kaikki on niin kallista, että voimien lisääminen kestää ikuisuuden. Jos olet henkilö, joka tykkää maksaa, saa varoituksen tavarat tässä pelissä on erittäin kallista. Tämä peli ei vain ole enää ajan arvoinen. He tekivät saman asian Art of Warin kanssa.
Ottelun tekeminen ei toimi kunnolla, ja puuta on erittäin vaikea saada tässä pelissä. Sijoitan 7 000 ja vastustajani ovat 12 000+..... se on valtava ongelma, jos haluan edetä... Toistaiseksi poistan asennusta, kunnes saan päivitettyä optimointia pelin käyttäjiä varten.
Jatkaisin tämän pelin pelaamista, mutta menetät puuta, kun sinua hyökätään. Tämä olisi hyvä, jos olisi muita tapoja saada puuta ja/tai saisit lisää puuta hyökkäämisestä. Alle 3 tunnin pelin jälkeen joudut hiomaan kovasti vain saadaksesi kolmannen lautan, jota tarvitset, jos haluat käyttää kaikkia saamiasi yksiköitä. Ne ovat todella anteliaita kultaa ja kristalleja kohtaan, joten saat vetää yksiköitä riittävän usein f2p...mutta vain käyttääksesi niitä kaikkia, sinun on hiottava kovaa. Pelissä on kuitenkin suuri potentiaali.
Todella hyvä peli ja melko uusi ja hyvä konsepti, mutta heidän täytyy todella rajoittaa joukkojen määrää puolustuksessa. Ei ole reilua pitää käännöksiä ja varsijousia vuorella ja 2000 troppia pohjassa, sitä vastaan ei ole hauskaa vastustaa, mutta sen lisäksi todella nauttivat. peli.
Aluksi tämä peli oli hieno, sitten tehtiin päivityksiä ja se tuhosi pelin nyt et voi voittaa laudat koska ne antavat sinulle korkeampia pelaajia tämä on naurettavaa. Käytin rahaa siihen myös koskaan enää
Hieno peli, mutta täynnä bugeja, jotka ovat kuluttaneet innostukseni pelistä täysin. Kehittäjät/pelien johtajat näyttävät keskittyneen vääriin asioihin. Minulle jopa sanottiin, että älä tee niin, kun ilmoitat yhdestä virheestä. Edit: Nyt ainoa tapa saada legendoja on fuusio, mutta oi, odota nyt fuusio maksaa paljon enemmän jalokiviä. Nyt voittaminen on maksullista. Myös muutokset klaanisotaan, joten sinun on vain jatkettava päivittämistä, pilaavat sen, ja kaivannon lisääminen niin, että kaikilla on nyt vain hauta, jossa on tekoälyvirhe. Pilasi pelin.
Hyvä peli, mutta vaatii lisää tasoja taistelupassiin. Oikeastaan suurin syy 2 tähden saamiseen on, että jos pelaat liikaa päivässä, saat vain puolet voitoista. Periaatteessa saat rangaistuksia liian paljon pelaamisesta. Tarvitsee vielä hieman työtä veneiden käyttöönotossa, mutta se on pelattavissa.
En saa vahvimmat joukkoni päättävät mennä yksin ja saada surmansa ilmaiseksi sen sijaan että taistelisin muun armeijan kanssa. Miksi beserkerini menevät taistelemaan 1 vastaan 35 tappiota ja sallivat sitten minun tulla kylkeen, se ei ole suunnitelmani ja häviän jatkuvasti hyökkäyksiä sen takia, ei ole mitään syytä, miksi joukkoni hyökkäävät epäolennaista seinää vastaan jousimiesten ampuessa ja kuolevat ilmaiseksi. Toinen asia, jonka huomaan, on se, että kun käytät asujasi, ne kirjaimellisesti kävelevät paikallaan ja jousimiehet ampuvat ilmaiseksi.
Se on hieno peli, mutta siinä on mielettömiä tasapainoongelmia. Ja vaikka en usko, että peli on voittoisa, voit muodostaa lähes voittamattoman armeijan ja tukikohdan, jos maksat taistelupassista tai maksat tarpeeksi kultaa korkean tason joukkojen lähettämiseen.
Ainutlaatuinen taidetyyli ja erittäin ainutlaatuinen ote ylikypsälle formaatille Valitettavasti se menee hyvin jauhaiseksi, ei se tarkoita, että se ei ole hauskaa sinun tarvitsee vain avata enemmän arkkuja, voit hankkia resursseja erittäin nopeasti pelaamalla Myös peli pääsee moninpeliin, mutta tässä vaiheessa se ei ole ja on offline-tilassa
Island War Strategi covs
Saan "1006|Yhdistämistä yritettäessä tapahtui poikkeus". En voi antaa 5 tähteä, jos en voi edes ladata peliä
Island War حکمت عملی isfo
Rakastan sitä, tee pilvitallennuksen, vaikka poistin sen, koska pilviä ei ole pian, ei ole mitään järkeä edetä pelissä, jos en voi tallentaa sitä, miksi pyysit minua lähettämään sinulle sähköpostia aina kun puhun kanssasi. nyt???
En yleensä osaa oikein kirjoittaa peleistä, mutta tämä peli on todella jotain muuta. Ensinnäkin se ei anna satunnaisia ponnahdusikkunoita, ja se on valtava plussa. Toinen asia on, että sinulle on aina jotain, et koskaan kyllästy tähän peliin. Ja lopuksi siinä on paljon parempi grafiikka kuin pelistä odotin. kuten tämä. Luulin, että tämä peli oli keskimääräinen peli, jota pelaisin viikon ajan ja sitten kyllästyisin, mutta minulla on ollut se nyt 2 viikkoa ja se vain paranee. Suosittelen vahvasti
Minulla ei ole sanoja. Se on eeppinen, siinä on hyvin vähän mainoksia, eikä se ole viive. Rakasta tätä peliä.
Tämä on hieno peli!!! ei täynnä mainoksia! Mutta jos haluat edetä, voit katsoa niitä.
Se on hauska peli, mutta paraneminen kestää aivan liian kauan ja häiriö tapahtuu jatkuvasti, joten minun on poistettava ja asennettava se uudelleen. On myös lähes mahdotonta saada tarpeeksi kolikoita joukkojen ostamiseen. Viimeiset päivitykset tekivät siitä kauhean, ja vihaan terveyspalkkia täysin. Todennäköisesti poistan sen pian.
Pidän siitä, mutta minulla on yksi lisättävä. Kun rekrytoit joukkoja, se antaa sinulle joukkoja kaikilta areenoilta sen sijaan, että sillä hetkellä olet
Uudesta päivityksestä ja yksinpelistä nauttiminen on hieno lisä. Lokiongelma näyttää ratkeavan, kun emme menetä tonniakaan yli 200 000 ja voimme nyt tuottaa paljon enemmän päivittäin. Tuntuu paljon tasapainoisemmalta, eikä leirin kasvattaminen ole kamppailua.
Älä vaivaudu pelaamaan tätä peliä, ennen kuin kehittäjät järjestävät uudelleen pelin sisäiset valuutat. Heidän äskettäin tehty päivitys nosti merkittävästi joukkojen yhdistämisen kustannuksia korkeamman luokan joukkoihin ja poisti legendaariset pudotusluvut kokonaan heidän korttipakkauksistaan ja onnenpiirroksistaan. Kehittäjät väittävät, että tämä tekee resursseista "arvokkaampia". Tämä on käteisraha, ja se on tehnyt joukkojesi parantamisen lähes mahdottomaksi niin aloittelijoille kuin veteraaneillekin...ellet ole valmis pudottamaan suuria summia jalokivistä. Älä vaivaudu.
Island War Strategi xvc
Itse asiassa pidän tästä pelistä. Luulin, että siitä tulee huono, mutta vau tämä peli on kirjaimellisesti nautinnollinen, koska siinä ei ole jäähtymistä tai mitään odotettavaa.
Mukavahan tämä on
Kaatuu. Kaatuu jatkuvasti alkuperäisen aloitusnäytön lataamisen jälkeen. Peliä ei ole vielä pelattu.
Hauskaa hetken, sitten yhtäkkiä häiritsee kaikkialla. Minulla oli sama kokemus kuin H S. Kun vahvistuin, vedin vain samoja pay2win-pelaajia. Peli on tylsää ja viivästyy taistelun aikana. Saaren muokkaaminen on erittäin vaikeaa. Todella tylsät säätimet.
Ihana peli, on erittäin hauskaa, olisi erittäin mukavaa, jos ottaisit käyttöön vaihtoehtoisia palvelimia pelin edetessä, ihmisille, jotka haluavat uuden alun, se antaa useammalle ihmiselle mahdollisuuden työskennellä pelimaailman alusta alkaen ja olla huipulla , olisi hienoa, jos ensimmäisen julkaisun jälkeen aloittavilla ihmisillä olisi enemmän mahdollisuuksia olla huipulla.
Ace Attorney: Dual Destinies Seiklusmängud hmh
Olen hieman järkyttynyt siitä, että pelaan tätä ennen mitä tahansa päivityksiä, joihin heillä oli aikaa, ja minulla oli jättiläisiä ja susia lv:ssä. 6 ja 8, mutta he aloittivat minut takaisin pelkillä joukoilla ja antoivat minulle 1000 kultaa tyhjäkäynnille.
Vähennettiin 1 tähti, koska en voi katsoa toistoa saareni hyökkäämisestä. On vaikea tietää, mitä säätöjä puolustuksessani on tehtävä, ellet näe heikkojen kohtieni
Arvostelut ovat kohdillaan. Aloitin tänään, pelasin noin 15 minuuttia enkä voi enää pelata, koska olen huonossa kunnossa ja olen 5-10 kertaa vahvempi kuin minä. Olin innoissani, koska se vaikutti niin samanlaiselta kuin AoW lisättynä joukkojen sijoittamisen ja ajoituksen strategialla, mutta tämä on selvästi vain rahakuoppa. Minulla ei ole ongelmaa kuluttaa muutama dollari peliin, mutta tiedän heti, että joudun maksamaan toisen palkan voittaakseni Wallin. Palaan asiaan, jos tämä tasapainottuu satunnaiselle pelaajalle.
Muutin arvosteluani. Tämä viimeinen päivitys on kamala. Ilmeisesti nappaa enemmän rahaa. En välitä kuluttaa rahaa peliin, ja olen heittänyt saaren sodan tavalla. Mutta jokainen päivitys on vaikeuttanut edistymistä, ja nyt sinulla on rahaa jalokiviä armeijasi parantamiseen. Ole todellinen.
Se on hyvä peli melko hyvä aikasyöttö, minulla on kuitenkin joitain ongelmia. Se ei anna minulle mahdollisuutta nähdä, kuka hyökkäsi kimppuuni, tai toistaa, kuinka he hyökkäsivät minua vastaan, jotta voin oppia ja korjata tukikohtani. Vain 3 rakennuksen omistaminen on melko ontuvaa, eikä siinä ole oikeastaan järkeä. Rakennukset eivät oikeastaan muuta ulkonäköään, joko et voi tehdä rannasta isompaa tai mitään, joten jonkin ajan kuluttua ei ole käytännössä mitään tekemistä. Pidän pelistä, mutta sitä olisi varmasti voinut parantaa
Päivitä tämä peli. Se on erittäin hidas ja jäätyy jatkuvasti. Kyllä se on päivitetty uusimpaan versioon.
Oli todella hauska peli, yksi harvoista, joihin käytin rahaa, mutta olen päättänyt tämän viimeisen päivityksen jälkeen, että kehittäjät ovat tulossa ahneiksi, joten en aikonut uusia taistelupassia. Toistaiseksi, aivan kesken pelaamisen saan viestin, että minun on päivitettävä peli jatkaakseni, linkki vie minut tänne, ei päivitystä, vain pelaa ja poista asennus. Leikki saa minut takaisin loputtomaan kierteeseen. Joten taidan käyttää toista painiketta. Hyvästi Island War, olit ennen hauskaa.
Se on hieno peli, josta pidän, mutta asioiden päivittäminen kestää ikuisuuden. Olen käyttänyt rahaa tähän peliin, mutta ongelma on päivitysasioissa. 100 metsän sijaan ehkä 1k? Jokainen tehtävä. Mutta jos se ei muutu, älä pelaa tätä peliä enää pitkään
Island War உத்தி rec
Rakastan tätä peliä, siinä ei ole mitään pahaa, se on erittäin hauskaa, ainoa ongelma on, että joukkojen terveysjärjestelmä on perseestä, sen ei tarvitse olla siellä, se estää sitä olemasta 5⭐
Se on hauska peli, mutta se häiritsee paljon, kun yrität käyttää joukkojasi, jotta voit lopulta hävitä ottelun vastustajaa vastaan, jonka voimataso on paljon pienempi kuin omasi! Naputan ja napautan, mutta mitään ei tapahdu ennen kuin vahinko on tehty. Korjaa se kiitos!!